Denne artikkelen er over to måneder gammel, og kan derfor inneholde utdatert informasjon.
Sist oppdatert torsdag, 9 ,apr, 2020 23:30 av Redaksjonen
Med våre radio og tv-sendinger når du mennesker der de er og når de minst venter det – og gjerne mens de er på farten. Det kan enten være i bilen til eller fra jobb, på vei til butikken, henting på håndballtrening eller på arbeidsoppdrag, eller det kan være hjemme, på hytta, på tur med hunden eller i butikken.
En radioreklame f.eks., treffer ofte lytteren tett opptil kjøpsøyeblikket. Vi opplever det gang på gang, og får det bekreftet fra våre kunder; radioreklame virker svært godt!
Man kan ikke scrolle forbi reklamen
Man kan ikke overse en reklame hos oss på samme måte som man kan bla forbi en avisannonse eller scrolle forbi en reklame på facebook. Elektroniske målinger av radiolytting viser dessuten at 93% av lytterne som var der før reklamepausen, fortsatt lytter etter reklamepausen.
(Kilde: PPM/Arbitron).
Radio og vår webtv er et “personlig” medium og oppleves som en én-til-én-samtale mellom lytteren og den som er programlederen på radio og tv, noe som gir en rekke fordeler;
- Du treffer lytteren direkte
- Du kan vekke følelser og engasjement hos lytteren
- Du kan skape tillit og lojalitet med lytteren
Hva fungerer best på radio og TV?
Hvordan kan du på best mulig måte utnytte de verdifulle sekundene du har til rådighet i en tv eller radioreklame?
Radio og TV er “øyeblikks-medium” som fungerer godt til å påvirke lytterens kjøpelyst og handlekraft der og da. Å reklamere for pågående kampanjer og tidsbegrensede tilbud er en god måte å utnytte dette på.
Siden så mange hører på radio og ser på tv så mange forskjellige situasjoner og settinger er det også ypperlige medier for profilannonsering og merkevarebygging. Vi mennesker generelt er vanedyr; vi lytter for eksempel ofte på radio på de samme tidspunktene og på de samme stedene hver dag. Dukker ditt firmanavn opp med jevne mellomrom, på de rette tidspunktene og over lang tid, vil det bidra til å gjøre din merkevare “top of mind”.
Hvordan spisser du ditt budskap for best mulig å treffe din målgruppe? Vi hjelper deg!
3FM Norge kan tilby deg som annonsør en rekke spennende muligheter og produkter. Våre rådgivere utvikler vanligvis en skreddersydd eksponeringsplan for hver enkelt annonsør.
Her er noen av de faste reklamepakkene og sendeflatene vi kan tilby. Vennligst kontakt oss for mer informasjon eller andre løsninger.
Vi tilbyr:
Enkeltspots
Vi produserer radiospots og trafikkerer reklamepots med variable lengder, som fordeles på våre varierte sendeflater, og i en eller flere kanaler både på webbasert Radio og TV fra 25.- kr
Pakke
Månedspakke med variabelt antall spots hver dag i ønsket tidsperiode. Fra kr 1600.-